16 Mart 2013 Cumartesi

bazen herkes mal olabilir :/

  Geçen gün okuldan kaçalım dedik ; okula çok da uzak olmayan bir kafe görmüştüm adı Calisto ama hiç ay gireyim oturayım falan demedim dedim kızlara ben gördüm calisto diye bir yer falan neyse kaçtık okuldan kafenin yerini de bir tek ben biliyorum herkes beni izliyor falan insan böyle ister istemez heyecanlanıyor neyse yürüyoruz yürüyoruz yok kafe hiç bir yerde servisle giderken bu kadar uzak gelmemişti oysaki neyse biz bayağı yürüdük işte Allahtan hepimiz kızız erkeklerle falan gitsek baya kızarlardı. Ay o değil ben arada yolu da kaybettim... neyse zar zor gittik "Şükürler olsun geldik" falan diyoruz. Ay bir baktım kapalı kafe dedim sıçtın hera döverler şimdi seni ne yapsam falan diye düşünüyorum "Oha içeri giremeyiz benim kuzenler içerde" falan dedim kaçtım oradan bizim kızlar da tam mal herkeste bir heyecan neyse o heyecanla başka bir kafeye oturduk sonrada evlere dağıldık. Güzel bir gündü ama ... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder