1 Mart 2013 Cuma

PEMBE YANAK ...

Ay bizim okulda bir çocuk var çocuk bildiğin götüme benziyor ama ne bileyim çocukta beni çeken bir şeyler var sempati mi desem ne desem bilemiyorum ama çocuk cidden çok tuhaf ya yakışıklı falan değil ama havalı yani etrafında hep kızlar, kızların olmadığı zamanlarda ise bir düzine çocuk ya biz yılın ilk günü bu şapşalla aynı sınıftaydık geri zekalı 2. gün başka sınıfa geçti ama ne zaman arkamı dönsem bu çocuk  ay bir de malın yanakları hep al al genetik herhalde bilemiyorum (ZATEN KOD ADI ONDAN SONRA HEP PEMBE YANAK OLDU) o kadarını neyse biz bununla sürekli göz göze falan geliyoruz ya biri ile göz göze gelince insan ne yapar gülümser geçer gider. Biz bir iki kere göz göze geliyorduk falan ben de sırıtıp geçiyordum yani bu böyle devam etti üç dört hafta falan bu arkadaşlarını toplayıp bizim sınıfın önüne geldi "içeride olum bak, hadi git söyle" falan diyorlar. itiyorlar çocuğu falan ben de kızlarla konuşuyordum. Arkamı döndüm bana bakıyorlar. Sınıftaki bir çocuk "olum dışarıda birileri var içeriden bir kıza bakıyorlar dalacam lan şimdi" falan diyorlar ben sesimi çıkarmadım kızlar da kapıyı kapattılar. O kapının kapanması ile çocuğun benden soğuması ve benim ona karşı bir şeyler hissetmem bir oldu  yani her şey böyle başladı :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder