1 Mart 2013 Cuma

sevgili kaşar !..

 Bu kıza Kaşar dememin de bir nedeni var öyle kıskançlık falan sanmayın lütfen ! ya kız sürekli "ben bu kızı yolarım" havalarında kim aralarında bir şey konuşsa hemen üzerine alınıyor bu mal ! ay bir de aptal ki sormayın ! konuşmaya çalışıyor bu gün servisteyim arkamda oturuyor yanında oturan kız ile de kavga ediyor yanındaki kız "gel kucağıma otur istersen (!)" dedi. aynen aktarıyorum kız "otururum ben herkesin kucağına oturuyorum" dedi bunu söyleyen kıza sen ne dersin Allah aşkına! mal ay bir de konuşuyor tamam mı artislik yapacak   ya illa cümlenin içine İngilizce cümleler koyuyor abi doğru düzgün onuşsa içim yanmayacak kızın birie bir şey dedi sonra da ARE YOU UNDERSTAND dedi mal ! harbi mal yani. bu arada pembe yanaktan da ayrıldı artık kim kimden ayrıldıysa bilemiyorum o kadarını... kız pembe yanaktan ayrılır ayrılmaz baktım başkalarına yavşamaya başladı
  Bu pembe yanak ile çıkarken serviste en arkaya yine cam kenarına oturuyordum pembe yanak da geldi yanıma oturdu ama aramızda 1 koltuk boşluk var o koltukta da benim çantam var bu kşar da geldi resmen çantamın üzerine abandı aramıza oturdu köpek! saddeece bu da değil hep böyle davranıyor ve canımı sıkıyor ben de iç bir şey yapamıyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder