14 Mart 2013 Perşembe

SEVGİLİ POÇAÇAMA :)

SEVGİLİ POÇAÇAM ;)
   Bu gün hayatımdaki en önemli 3 insandan birinin doğum günü:) benim sevgili poçaça suratlımın :D
Fakat sınava çok az kaldı ve poçaçam doğum gününde ders çalışmak zorunda kaldı ve evet bu durumdan pek memnun değilim :( Eminim o da mutlu değildir ama bazı şeylerden ödün vermemiz gerekir poçaçam da bu konun bilincinde ;)
    Lütfen beni affet sevgili poçaçam çünkü sana layık bir hediye alamadım aslında bu konuda benim pek bir suçum yok çünkü senin yanında bütün parlak şeylerin ışığı sönüyor :) ya aslında ben pek iyi sayılmam insanlara iltifat etmekte sanırım biraz utangacım :( Ama seninle ilgili her şey hoşuma gidiyor bu gün edebiyat dersinde tip ve karakterleri işliyorduk ve karakter tanımını hayatımda en iyi dolduran insanın sen olduğunu fark ettim :) Ve anında aklımdan "herkes Tanrıça hera olabilir , ama herkes benim poçaçam gibi olamaz" dedim Sen dış görünüşünle tarzınla düşüncelerinle kendini diğer insanlardan ayırabilen sayılı bireylerden birisin ... benim her zaman tek idolümsün... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder