2 Mart 2013 Cumartesi

Var olmayan varlıklar bile gözüme sokuyor omayacak onla diye ben şansımı zorluyorum galiba :(

of ya cidden sıkıntıdan patlamak üzereyim hayır ne yapsam sıkılıyorum o yüzden cumartesi pazar günlerini pek sevemem ben. Hafta iç erken kalkıyoruz falan ama yine bir iki insan görüyorsun okulda konuşuyorsun gülüşüyorsun falan :( Ya bir de kime  canım sıkılıyor ne yapsam diye sorsam otur ders çalış diyor millet ders çalışırken insan nasıl eğlenebilir bilemiyorum tabi eğlenenlere lafım da yok rica ediyorum yanlış anlamasınlar :( zaten canım da sıkkın dün acaba pembe yanak benden hoşlanıyor mu diye yazı tura atayım dedim yazı gelirse hoşlanıyor tura gelirse hoşlanmıyor diye düşündüm ay mallığıma bakar mısın?! attım TURA geldi elim kaydı heralde falan dedim bu sefer yazı gelecek dedim attım TURA bir kez daha atım yine tura hiç abartmıyorum 3 defa tura geldi ya dedim yok elim alıştı falan bir süre sonra insan durumun şoku ile nasıl düşünüyor siz düşünün her  neyse bari YAZI GELİRSE SEVMİYOR TURA GELİRSE SEVİYOR diye attım ters mantık yapmaya çalışıyorum kendimce bu sefer de attım yazı geldi atım yine yazı geldi YOK BÖYLE BİR ŞEY YA VAZ MI GEÇSEM NE YAPSAM ÇOCUKTAN MAL OLDUM DÜN GECE :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder