1 Mart 2013 Cuma

yerdekine bir de se mi vuracaksın be hayvan !

 Ay geldi bu geri zekalı pembe yanak oturdu yanıma zaten cam kenarında oturuyordum bacak bacak üstüne de atmışım çok rahatım göt göt sırıtarak geldi oturdu yanıma. Zaten koltukların arası da dar toplandım falan hemen direk daldı ayı konuya hiç merhaba falan da demek yok dingil işte."yuri gagarin sana teklif etmiş" dedi "evet de sen nereden biliyorsun?!" dedim. "mesajlarını okudum" dedi ay nasıl mal bir çocuk ya daha bir de götüm götüm sırıtıyor geri zekalı. Sanki çok harika bir şey yapmış da başı göğe ermiş gibi daha sonra bir de "mesajlarınızı faceye koycam" falan dedi aptala bak ya dingil. ben tabi o durumda bile sakin kalmayı başarabildiğim için kendimi ayrıca tebrik etcem bir ara... neyse eve gittim kızlara mesaj attım falan "Ne yapmalıyım?" diye "yuri gagarinden numarasını al ara adam gibi konuş bağır azıcık da" dediler. Yuri gagarinden  numarayı aldım aradım bunu  malın annesi açtı ama ne tatlı kadın yani insan düşünüyor böyle tatlı bir kadından nasıl böyle bir çocuk çıkmış diye napalım Allah böyle yaratmış dedim eve gelnce beni aramsını söyledim kadıncağız da söylerim tatlım dedi kapadı.5 dk falan sonra çaldı benim telefonum. açtım konuştuk falan  "sen neden yuri gaarini rezil etmek istiyorsun "dedim "o da beni rezil etti" dedi "sen de mi birine teklif ettin" dedim ben ne bilim adamın evet diyeceğini  "evet ben de kaşara teklif ettim o da kabul etti 1 aydır çıkıyoruz biz" dedi.Bu arda kızın adı artık KAŞAR."hıı ne güzel diye tebrik ettim çocuğu" :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder