10 Haziran 2013 Pazartesi

zeytin uçurmak da neymis insanlardan farkiniz olsun mesela ben ekmek uçurdum :)

Gectiğimiz pazar sabahi aile dostlari ile kahvaltiya gidelim dedik.Neyse gittik restorana insanlar cok abartili derecede kibar davraniyor kizlar ozel universiteye falan gidiyor neyse acikmistim zaten en kubar sekilde yemek uemege basladim. ekmeğim yoktu annemden KEPEK EKMEĞİ istedim. allam yok boyle bir ekmek kopnuyor bir turlu   bu sefer iki elimle kavradim ekmegi nasil bir caba ile giristiysem koparmaya ekmek ikiye bolundu ama bir anda cekince benim ekmegin yarisi karsimda oturan kizin kafasina uctu.ben baya guldum annem de milletin kizi zeytin falan uçurur bizimki ekmek uvurur diyor ksrsimdaki kiz da ekmegi tas mi ne sanmis oyle diyince ben daha cok guldum.SAdece bizim mass ds gulmeci rezil oldum herkese garsonlar bile kahkaha atti ama ne yalan soyleyeyim komik bir gundu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder