12 Haziran 2013 Çarşamba

zorlamayin abi kapasitenizi ne gerek var ki !

bu yaziyi okuyab herkese sevgilerimi iletmek istiyorum fakat bu gun oyle bok bjr havadayim ki aglamak falan istiyorum ne bilim herkesin ağzini yuzunu dagitmak falan istiyorum mutsuzluktan geberecegim.. YA abi bu karne olayi ne derttir amk. lan orospu cocuklari 2 puan vermiyorlar abi eskiden ozel okul falandim ya ne bileyim fazla derdim yoktu puanlar bol bol veriliyordu amina kodugumun hocalari sanki gotlerinden cikariyorlar notlari by ne cimrilik lan!!! allam nasil kufredesim var nasil anlatamam ya istiyorsaniz okumayabilirsiniz cidden alinmam ... ya bir de mal mal ne bileyim ebedil gibi gorunen insanlar benden iyi not almiyorlar mi hepsinin agzina burnuna tekme tokat dalamak istiyorum ay bir de basil orospu cocuklari ise bunlar pic pic yalan soyluyorlar yok evde hiv calismiyorum ayy bu gun sinav mi vardi hic calismadim ben boyle nasil diva gircem falan diyen insanlat var ya ne bileyim oyle insanlarin mutlu olmasini istemiuorum abi bir de orospu cocuklari sinavda kopya ceke ceke okul bitiriyorlar serefsizler kendilerini bir bok falan saniyorlar... bir de kucucuk beyinleri ile mal mal kendilerini one cikarmaya calismiyorlar mi iste oyle insanlar mutlu olsun istemiyorum ya askunda ben mutsuzken kimse gulsun istemiyorummm off bu aralar pusjolojim bok gibi k.b

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder