24 Ocak 2013 Perşembe

Bu gün belki bir ümit vardır da teşekkür belgesi alırım diye bir umut ile e-okula girdim sonra takdir teşekkür hesaplama programını açtım 2 saat e-okuldaki notlarımı diğer programa aktardım cidden uzun zamanımı aldı ve bir umutla hesapla tuşuna bastım ve dırdırıııın üzgünüz hiçbir şey  alamıyorsunuz yazısını görünce dünya başıma yıkıldı resmen... desem yalan olur evet bir şey alamıyorum ama çok da canımı sıkmadım çünkü 2. döneme düzelteceğime eminim ama benim asıl canımı sıkan olum hiç bir şey alamayan benim sana noluyor lan! o değil zamanıma acıdım ya ayy demin de arkadaşım mesaj atmış hastaydın nassıl oldun diye soruştum hala hastayım bu arada ben teşekkür alıyorum o teşekkür senin .... neyse yaa sonra yine paylaşırım bir şeyler k.i.b. :)

1 yorum:

  1. HE HE HE SONUÇ OLARAK O DA HİÇ BİŞİ ALAMADI BAZEN ÇOK BENCİL OLABİLİYORUM :/

    YanıtlaSil