24 Ocak 2013 Perşembe

YAŞASIN TATİİİİİL :)

        Selam millet ; umarım mutlusunuzdur ki ben pek mutlu sayılmam of ya yarın karne alacağız ama hiiiç içimden gelmiyor okula gidip karneyi almak tam 1 haftadır karne almaktan nasıl kurtulurum diye düşünüp duruyorum ama ne çare :( neyse artık çalışma kararı aldım ve 2. dönem düzeltirim diye düşünüyorum umarım 2. dönem mutlulukla karne amaya giderim  :)
          Ama iyi yanından bakacak olursak TATİLE GİRİYORUZ :) umarım tatiliniz güzel geçer ve unutmayın eğer karneniz kötüyse bu tatil sizin için büyük bir şans zaten iyiyse karneniz koy ver gitsin eğlenmene bak :)

1 yorum:

  1. AYY TATİLE GİRDİK İYİ, GÜZEL HOŞ DA BU NE YA HİÇ İÇİMDEN DERS ÇALIŞMAK GELMİYOR :( KİM SORARASA BU TATİLDE HAYVAN GİBİ ÇALIŞACAKTIM YA HEP BÖYLE OLUYOR ÇALIŞACAĞIM DİYORUUM MASAYA OTURUYORUM BİR İKİ SORU ÇÖZÜYORUM HOOOP CANIM SIKILIYOR BİR BAKIYORUMM MAL MAL KİTABI KARALIYORUM :( BUNA OTURUP ÇÖZÜM BULMAM LAZIM :)

    YanıtlaSil