22 Ocak 2013 Salı

HAYATINI GÜZELLEŞTİRMEK Mİ İSTİYORSUN ÖNCE KİLOLARINDAN KURTUL :)

        Evet bir zamanlar feci kilolu yusyuvarlak ama feci şirin bir kızdım... (O günleri hatırlamak dahi istemiyorum fakat sizinle paylaşmak hoşuma gidiyor :) ) önüne gelen sıkıştırıp yanağımı falan sıkardı :) ben 80 kilo olduğum zamanları hatırlıyorum. Evet cidden çok kötü bir şey arkadaşlarından büyük görünüyorsun alışverişe gidiyorsun çok beğendiğin bir kıyafeti alamıyorsun sonra arkadaşınla buluşuyorsun ve bam en nefret ettiğin kız o beğendiğin kıyafeti giymiş ve bir bakıyorsun ki onun üzerinde seninkinden güzel durmuş çünkü o senden zayıf ! Bence gerçekten çok kötü bir durumdu ama bana o kadar koymuyordu çünkü ne bileyim zayıflamak bana gerçekten çok zor geliyordu ve ben o zamanlar halimden pek de mutsuz değildim.
         Tüm arkadaşlarım o kiloların bana yakıştığını çok zayıf olmanın yakışmayacağını falan söylüyorlardı eminim sizin de etrafınızda vardır böyle yalancılar. Bakın eğer gerçekten güzelleşmek ve zayıflamak istiyorsanız kendinize bir diyet listesi falan çıkarmadan önce hayatınızdaki bu insanları bir süreğine (siz zayıflayana kadar) çevrimdışı bırakın çünkü gerçekten yanlış düşünüyorlar (ve ben asla bu yalanın nedenini anlamış değilim) ve siz de bir süre sonra bu yalana kendinizi inandırıyorsunuz çünkü işinize öyle geliyor. hem ne kaybedersiniz ? bunu size söylüyorum çünkü neredeyse bütün sonuç alamadığım diyetlerimin sonunda "ammaaan zaten fazla zayıf olmak bana yakışmazdı" dedim. :( siz asla bu duruma düşmemelisiniz :)
           Evet benim zayıflama kararı almamın nedeni hoşlandığım çocuğun benim fazla kilolu olduğumu düşünmesiydi ve o gün diyetisyene başladım 1.5 yıl gittim ve şu an neredeyse istediğim kilodayım o zamanlar hoşlandığım çocuktan çıkma teklifi aldım ve onun gibi olan bir çok insandan ve artık alışverişe gittiğim zaman istediğim kıyafeti alıyorum ve en önemlisi kilo vermek insanın öz güvenini yerine getiriyor :) AYNI ZAMANDA HAYATTAN ZEVK ALIYORSUN :) 
          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder