17 Şubat 2013 Pazar

:) İLK KİTAP ELEŞTİRİM :)

Bu aralar PuCCA Günlük diye bir kitaba takıldım.. Kitabı okumak çok eğlenceli yazar komik anılarını aşk hayatını falan anlatmış bazı yerlere kitabı kapatıp 10 dakika falan güldüğümü hatırlıyorum yani. Sevgili ebeveynlerim bu kitaba karşı olsa bile gerçekten güzel bir kitaptı ama yani bana sorarsanız sana bir şey kattı mı diye HAYIR derim yani tabi ki her kitap bir şeyler katar fakat yani aman aman çok bilgi edindim de diyemem sadece zamanını güzel geçirmeni sağlıyor diyebilirim. Yazar kitabı günlük hayattaki dil ile yazıyor ve bayağı bir de küfürlü  hata kitap bittiğinde kısmen ağzım bile bozuldu diyebilirim  :( ama şöyle de bir şey var cidden iyi bir yazar diyebilirim özentileri olduğu da doğru yani nasıl söylesem kitabı okuyup bitirdikten sonra insan acaba ben de böyle bir kitap yazabilir miyim diye düşünüyor... OKUMANIZI TAVSİYE EDDERİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder