8 Şubat 2013 Cuma

KAZIĞI YEDİĞİM AN :( İŞTE O AN ÇOK ACI VERİYOR...


   Geçen gün babam ile konuşuyorduk işte ben telefonumu değiştirmek istiyordum annemde de babamda da iphone 4s var ben de istiyordum çünkü kaliteli bir telefon ne yalan söyleyeyim. işte babamı kna etmeye falan çalışıyorum ...
 "Babacığım canım babam sen bana şu telefonu al bak valla 4 yıl kullanacağım" falan diye saçmalıyorum
         Şu anki telefonum Nokia N72 valla manyak bir telefon ben hiç semem öyle her gün telefon şarj etmeyi falan bataryası cidden iyi haftada 1 şarj ediyorum klavyesi falan da güzel ama androit değildi işte ben de sinir oluyordum ama iyiydi seviyordum
     Neyse babam "Geçen gün amcan almış kuzenine çakma iphone ,200 lira" oha dedim yani 200 lira çok ara sayılmaz kuzenimi aradım sordum nasıl telefon falan diye güzel deyince ben de alayım o zaman diye atladım öyle salak gibi...
   2 gün sonra aldım ben telefonu Allah'ım bir baktım uygulamalar yüklenmiş falan mutlu oldum yani tabi insan oğlu doyumsuz bir varlık biraz daha uygulama indireyim diye App Store'a girdim bekliyorum bekliyorum  açılmıyor neyse sonra tekrar denerim  dedim bari uygulamalara bakayım dedi. birine tıkladım çıplak kadınlar başka birine tıkladım kadının kıyafetlerini soyma oyunu silcem silcem silemiyorum neyse sakalarım falan dedim bari duvar kağıtlarıma bakayım dedim resim galerisine bir baktım Anam o ne öyle bildiğin kadınlar çırıl çıplaklar ama bir tane 2 tane de değil 10-15 tane vardı resim neyse sildim hepsini rehbere bir baktım bomboş sim kartımda 250-300 tane arkadaşım vardı hiç biri yok ay sinirden çatlayacaktım o an.
ya ben o telefonu isterken hiç böyle olacağını düşünmemiştim ki! yani bozulursa yenisini alırım falan diyordum ama hiç beklediğim gibi olmadı ya o yüzde çakma malı hiç kimseye tavsiye etmiyorum ;)
ne demişler : UCUZSA VARDIR BİR İLLETİ PAHALIYSA VARDIR BİR HİKMMETİ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder