28 Şubat 2013 Perşembe

ŞAPŞAL VE ANILARINA DEVAM :)

 Şaşkın ile kurstan çıktık bizim eve gidicez neyse dolmuşa falan bin ,in ,gez , dolaş derken geldik bize yemek falan yedik yapacak bir şey bulamıyoruz evde leptopla annem uğraşıyor öyle biraz oyalandık baktım annem bırakmış leptobu hemen oturalım dedik
Annem " Benim işim bitmedi kızlar gelin yardım edin de çamaşırları asalım çabucak bitsin işim" dedi benim annem de ne çakalmış meğer.
           Gittik annemin yanına Şapşal veriyor biz asıyoruz annemle çamaşırları bir baktı çorabı biri ters çıkarmış.
Annem hemen "bu evde tek çorabı ters çıkaran kişi Hera'dır" Hayır ne gerek var ki şimdi öyle ulu orta bunu söylemene Şapşal da hemen atladı zaten " ben bizim evde asla öyle ters çıkarıp atmam" dedi ben de bekliyorum HER ZAMAN DÜZ ÇIKARIRIRIM HATTA KİRLİ SEPETİNE BİLE KTLAR KOYARIM falan diyecek sanıyorum "Çünkü hepsini top yumağı yapıp kirli sepetine basket atıyorum" ayy ama öyle bir dedi ki bunu söyleyince üçümüz birden gülmeye başladık komikti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder