1 Mart 2013 Cuma

ASL OLAN AŞKTIR

Pembe yanağın suratına kapıyı kapatınca bu mal da alındı mı ne yaptı bir süre hiç bakmadı o bakmadı ben de hiç bakmadım geri zekalıya. Ama nasıl canım sıkılıyor neyse servise bindim pembe yanakla da aynı servisteyiz bunun yakın da bir arkadaşı var kısa boylu kilolu kro falan işte ama kafa çocuk bu arada pembe yanağında ondan arda kalan yanı yok o da kro gibi biraz ama konuşması ses tonu falan modern sayılır neyse elimde telefon "Of ya kimse mesaj atmıyor" dedim. Yuri gagarin olsun çocuğun adı. "Numaranı ver ben mesaj atarım" dedi iyi güzel hoş çocuk da komik ne zarar gelir ki dedim verdim numaramı mesajlaşmaya başladık.Güzel de gidiyordu bu arada çok tatlısın şöylesin böylesin mal mal yavşıyor inceden ama takmadım yani ne bilim bir gün yine konuşuyoruz senden hoşlanıyorum dedi işte arkadaşız falan dedim geçiştirdim bu çocuklada konuşmayı kestim öbür gün pembe yanak geldi serviste yanıma oturdu. ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder