14 Mart 2013 Perşembe

hoş ;)

bu gün içimde müthiş bir yazma isteği var :) Ama aklıma konu gelmiyor :( en sonunda düşündüm taşındım biraz da kaşındım :P ve konuyu buldum GÜNLÜK YAZMAK :)
            Günlük yazmak dedik de öyle günü gününe bu gün kalktım sıçtım dişimi fırçaladım yemek yedim falan diye değil o ne öyle ilk okuldaki zorla yazılan şeyler gibi... Benim dediğim o gün sizi çok mutlu eden veya çok üzen bir şey olduğunda yazmak. Aslında çoğu insan bunu çok saçma bulur yani günlük yazmayı öyle boş boş yazıyorsun ne cevap verenin var ne yorum yapanın... asıl iyi yanı da o bence şöyle ki mesela o gün sizi çok üzen bir şeyler oldu eve geldiniz ve yazmaya başladınız bir insan düşüncelerini yazarken düşüncelerini anlatmasından daha çok düşünür e karşıdaki de size cevap vermeyince onun yerine siz cevap veriyorsunuz böylece kendi sorununuza kendiniz cevap veriyorsunuz ve hayatınızda sorunları çözmeniz işin birilerine ihtiyaç duymadan sorunlarınızı hallediyorsunuz. Ayrıca daha sonra aklıyorsunuz ve iyi-kötü hiçbir anınız yok olmuyor ne demişler söz uçar yazı kalır ayrıca bir de şöyle bir şey var yaptığınız bir hatayı ve sonuçlarını yazıyorsunuz bir daha okuduğunuzda aynı hatayı yapmıyprsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder